Veb sajt koristi kolačiće u smislu personalzacije sadržaja, korišćenja funkcija društvenih medija i analize saobraćaja.
OK

Logo

LNG switch

LNG

Notice: Trying to get property 'name' of non-object in /home/osm/public_html/spotlight.rs.12.12.2018/wp-content/themes/spotlight_v2/template-parts/home/application.php on line 24

Bojana Nićetin, Gomex – Rukovodilac marketinga

Bez obzira jeste li velika kompanija kao naša koja ima više od 350.000 loyalty kartica i više od 80% prometa čini loyalty promet, ili mali privrednik My SpotLight platforma se može prilagoditi vašim potrebama....

Inna Suchkova, Beauty Experts – Vlasnica

Već na prvom sastanku, shvatila sam da je ovo ono što sam tražila u poslednje dve godine i što mi je bilo neophodno da se ozbiljnije posvetim razvoju svog poslovanja. Pristup čitavog tima prema mojim zahtevima je uvek bio 100% ispunjen...

Dejan Purkov, MelPetrol – Vlasnik

Višegodišnja saradnja dokazuje da i u savremenom biznisu punom promena i neizvesnosti, možete uvek računati na brzu i odgovornu reakciju, pravi marketinški savet kao i konkretne projekte u okviru loyalty programa...

Detaljna segmentacija potrošača

Profilisanje i razvrstavanje potrošača na manje skupine prema njihovim zajedničkim karakteristikama, potrebama i navikama pri kupovini pomoći će i vama i vašim potrošačima. Osim što ćete lakše definisati marketinške i prodajne ciljeve i odrediti odgovarajuću marketinšku strategiju, moći ćete efikasnije da zadovoljite potrebe potrošača, što će oni te kako ceniti.

Direktna personalizovana komunikacija s potrošačima

Personalizovane ponude i komunikacija sa potrošačima omogućuju čvršću emocionalnu konekciju potrošača sa vašim brendom. Personalizacija predstavlja odličan način da pokažete brigu o svojim potrošačima i jačate njihovu lojalnost.

Analitika ponašanja potrošača i potrošačkih trendova

Ponašanja potrošača i potrošački trendovi direktno su povezani sa ostvarenjem profita kompanije i njenim poslovnim uspehom. Njihovo precizno praćenje doprineće izboru adekvatnog marketing nastupa, boljem planiranju i uštedi resursa kompanije.

Web aplikacija

Za pristup aplikaciji potrebna je samo internet veza. Nisu potrebni nikakvi dodatni eksterni uređaji, a prikaz je prilagođen svim veličinama i tipovima ekrana (desktop, laptom, tablet, mobilni telefon)

„White Label“ Loyalty

Platforma je naša, loyalty program je vaš! Sve elemente programa možete u potpunosti samostalno osmisliti i brendirati. Mi smo nevidljivi za vaše kupce!

Integracija

Putem API protokola i web servisa, moguće je povezati našu platformu sa većinom eksternih ERP/POS i CRM programa i aplikacija.

Kako da znam da li je meni uopšte potreban loyalty program?

Vrednost loyalty programa za konkretnu industriju je obrnuto proporcionalna sa dužinom periodom u kojem vaši potrošači imaju potrebu za ponovnom kupovinom roba ili usluga koje prodajete. Drugim rečima, što je ovaj period kraći, loyalty programi imaju više smisla i obrnuto...Ukoliko vodite FMCG (prodaja robe široke potrošnje) radnju, apoteku, benzinsku pumpu...loyalty program vam može mnogo pomoći u povećanju poslovnih rezultata, s druge strane, ukoliko ste vlasnik salona venčanica, složićete se da akcija „svaka treća gratis“ nema previše smisla 😊...ali može da bude dobar marketinški trik.

Vlasnik sam butika i podelio sam preko 500 kartica svojim kupcima i svaka od njih omogućava popust od 5%. Da li je meni potreban My SpotLight?

Da li znate ko je vlasnik koje kartice? Neke njegove kontakt podatke? Znate kada im je rođendan, kako bi im pripremili neki poklon? Da li pratite ko je od njih najverniji i koliko ko novca troši kod vas? Imate uvid u one koji su se pojavili samo jednom i posle toga nikad više ili one koji su u početku redovno dolazili, ali ih zadnje vreme nema? Na akciji vam je artikal X i imate uvid ko je najčešće kupovao baš ovaj artikal kako bi mu ga sada ponudili po specijalnim uslovima? Najčešći odgovori na ova bazična pitanja kod firmi koje imaju implementiran loyalty program su negativni...i ako je tako, odgovor se sam nameće, a naš imaginarni vlasnik butika je „bacio“ 500 EUR-a 😊

Pored pristupa internetu, da li je potrebno još nešto od hardwera i/ili infrastrukture za pristup My SpotLight aplikaciji?

Nije! Aplikacija se nalazi na našim serverima u cloudu i usluga koju pružamo je po principu SaaS -Software as a Service. Mi smo zaduženi za licence, održavanje i bezbednost, a vama je potreban samo desktop računar, laptop, tablet ili mobilni telefon.

Da li mogu da My SpotLight koristim samo kao način da digitalizujem bazu podataka svojih korisnika i za njihovu segmentaciju i personalizovanu komunikaciju, bez implementacije loyalty šema i pravila?

Naravno! Sa bilo kojim paketom, vi dobijate sve funkcionalnosti, i potpuno slobodno i legitimno možete koristiti samo jedan ili više raspoloživih modula.

Da li mogu da implementiram loyalty program i bez plastičnih kartica, odnosno da li je kartica uslov za funkcionisanje programa preko My SpotLight aplikacije?

Nije! Kartica služi za identifikaciju kupaca na mestu prodaje i kao način sprečavanja eventualnih zloupotreba od strane operatera. Omogućili smo pretragu i identifikaciju kupaca i na bazi unetih atributa kao što su Ime i prezime, email adresa, mobilni telefon...

Kažete da My SpotLight omogućava „White Label“ loyalty program. Šta to konkretno znači?

„White Label“ znači da vi možete potpuno samostalno (ili u konsultaciji sa nama) osmisliti sve elemente loyalty programa (naziv programa, naziv poena, izgled kartice, funkcionalnost vaučera itd...) i za vaše kupce/korisnike, mi smo nevidljivi i nigde se ne pojavljujemo! 

 

U okviru svoje kompanije imam nekoliko različitih delatnosti. Da li je moguće napraviti jedan “krovni” loyalty program?

Naša platforma omogućava i pravljenje ovakvih, tzv. koalicionih loyalty programa, gde dva ili više zasebna pravna subjekta ili pak različite organizacione celine u okviru jednog pravnog subjekta, čine jedan loyalty program, od kojih svaki može imati zasebna pravila skupljanja loyalty poena. Ovakvo povezivanje pod jedan loyalty program, generiše sinergijski efekat i win-win situacije za sve učesnike programa.

U čemu se My SpotLight razlikuje od sličnih aplikacija na tržištu?

SpotLight je CRM i Loyalty aplikacija u jednom. Pravili smo je od početka, koristeći sopstveno iskustvo u osmišljavanju i rukovođenju velikim loyalty programima, bez ugleda na neke druge aplikacije, sa jasnim ciljem da maksimalizujemo upotrebu podataka u cilju optimizacija poslovnih procesa i izgradimo alate personalizovanog, direktnog marketina...doduše, nismo ni sigurni da postoje aplikacije na tržištu koje nude ovo što mi nudimo 😊

Da li je moguća integracija ERP/POS programa koje koristim za poslovanje sa My SpotLight aplikacijom?

Naravno! Potrebno je samo da sa provajderom ERP/POS rešenja dogovorimo način komunikacije. Ukoliko je potrebno, možemo putem API protokola i Web Service-a integrisati ova dva sistema u real-time režimu, a moguće je i napraviti transfer (export/import fajlova) u dogovorenim periodima vremena, najčešće je to jednom dnevno.

Da li je moguće da postojeći loyalty program sa druge loyalty platforme prebacim na My SpotLight?

U većini slučajeva, DA! Ukoliko iz postojećeg sistema imate mogućnost exporta u bilo koji od standardnih formata fajlova, potrudićemo se da prelazak na naš sistem bude bezbolan i bez zastoja u funkcionisanju.

Ko je vlasnik podataka unetih putem My SpotLight aplikacije i šta se dešava sa mojim podacima u slučaju prestanka saradnje?

100% vlasnik podataka ste isključivo Vi, a u slučaju raskida saradnje, nakon izmirenja svih obaveza, svi uneti podaci će Vam biti eksportovani i dostavljeni u .csv ili .xls fajlu. Nakon eksporta, svi podaci će biti trajno i bespovratno uklonjeni sa našeg servera.

Da li postoji neko ograničenje u smislu važenja ugovora?

Ne postoji! Koristite SpotLight aplikaciju dokle god smatrate da vam koristi a ukoliko nemate više potrebu, javite nam samo 30 dana ranije. Nakon tog perioda, dobićete sve podatke u .csv fajlu i prestaće bilo kakva obaveza prema nama.

Šta ako se ispostavi da My SpotLight ne ispunjava moja očekivanja?

Iskreno se nadamo da neće doći do ovoga, i pošto duboko verujemo u kvalitet našeg proizvoda, probajte nas potpuno besplatno 30 dana i uverite se sami. Ako ipak odlučite suprotno našim očekivanjima, nema nikakvih problema, niti obaveza sa vaše strane.

Da li korisnici mogu da proveravaju stanje svojih poena i/ili status putem interneta?

Naravno! Ovo je moguće putem zasebne web stranice ili pak integracije u vaš postojeći websajt. Ukoliko nemate ili niste zadovoljni izgledom i funkcionalnošću postojećeg websajta, sa zadovoljstvom vam možemo ponuditi izradu kompletnog web sajta, koji će pored standardnih funkcionalnosti, imati integrisan i loyalty program (online prijava, korisnički portal sa uvidom u sve podatke vezane za korišćenje kartice, provera stanja, itd...)

Po čemu se razlikuju mesečni paketi? Da li različiti paketi, znače i različite module?

Regularni paketi razlikuju se samo po broju aktivnih korisnika programa (kartica) i/ili lokacija, odnosno maloprodajnih objekata! Sve funkcionalnosti su omogućene, kako na najnižem, tako i na najvišem paketu. I svake buduće i nove fukcionalnosti će biti dostupne za sve pakete.

Šta podrazumeva inicijalni setup fee?

On podrazumeva pripremu baze, konsalting na definisanju samog programa, opštih pravila korišćenja, dokumentacije koja će biti u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i dizajn same kartice.

Da li izrada web sajta sa integrisanim loyalty delom ulazi u cenu?

Ne ulazi, cena izrade sajta zavisi od kompletne funkcionalne specifikacije ostalih delova i modula koji bi trebalo da se nađu na sajtu i stvar je posebne ponude.

Picerija sa dostavom

Sve telefone vaših kupaca imali ste u aparatu koji se pokvario i sada opet nemate bazu? Ili umesto imena i prezimena, u telefonu stoje adrese dostava? My SpotLight rešava sve vaše probleme i suštinski može da drastično unapredi kvalitet vaše usluge! Kako? Evo samo nekoliko mogućnosti:

  • Kreirajte bazu klijenata sa pravim podacima (Ime i prezime, telefon, adresa dostave, deo grada,...)
  • Napravite bonitetnu skalu: Svaka 5-ta pizza i/ili svaki 10-ti sendvič Gratis
  • Različiti nivoi popusta za različite kupce (ko više poručuje, više dobije popusta)
  • Happy Hour - Ponedeljak - Petak 08-16h, dupli poeni
  • ...

Dashboard / Admin panel

U svakom trenutku, preko bilo kog uređaja, u real-time pratite ključne poslovne pokazatelje putem intuitivnog dashboarda i sve aktivnosti vezane za loyalty program.

Kroz admin panel, definišite prava pristupa pojedinim modulima za svakog od vaših zaposlenih koji imaju pristup aplikaciji i preventivno delujte na bilo kakve mogućnosti zloupotreba.

Baza kupaca / CRM

Kreirajte bazu kupaca sa tipovima podataka koji vama trebaju, bilo da su to standardni lični i/ili socio-demografski podaci, bilo da su to neki specifični atributi (npr. boja kose, datum rođenja deteta, kućni ljubimac itd...) koji će vam posle koristiti za segmentaciju, personalizovane kampanje i u analitičke svrhe.

 

Virtuelna kasa / Transakcije

Kreirajte šifarnik artikala i putem virtuelne kase evidentirajte svaku transakciju vaših lojalnih kupaca. Za svaku transakciju ćete moći odštampati i račun/potvrdu sa svim potrebnim podacima. Svaka evidentirana transakcija će biti povezana sa lojalnim kupcem i kroz par klikova možete imati kompletan uvid u sve kupovine konkretnog kupca sa analitikom do nivoa pojedinačnog artikla/usluge.

Bonitetni poeni

Sve je potpuno konfigurabilno, od naziva samih poena, do parametrizacija svih pravila i uslova za njihove skupljanje i trošenje, pa do roka njihovog važenja. Mogu se skupljati po osnovu transakcija ili pak nekih drugih događaja (registracija kupaca, rođendani, itd...). Mogu se koristiti direktno za plaćanje robe/usluga (cashback) ili pak da se konvertuju u vaučere

Nivoi popusta

Definišite koliko god želite različitih nivoa popusta i postavite kvalifikacione uslove u smislu potrošnje za svaki od njih. Npr. ukoliko u prethodnih 365 dana kupac ima do 10.000 dinara potrošnje, njegov nivo će biti "Bronze" i dobiće 5%, ukoliko ima do 50.000 dinara potrošnje, nivo će biti "Silver" i dobiće 10%, potrošnja do 100.000 dinara će mu doneti 15% itd...Popusti se potpuno automatski ažuriraju i primenjuju prilikom evidentiranja transakcija.

Beuaty & SPA salon

Vodite salon lepote i razmišljali ste kako da čvršće vežete svoje drage klijentkinje za vas?

Primer kako Vam My SpotLight aplikacija može pomoći u tome:

  • svaki 5-i manikir besplatan;
  • različiti popusti za različite segmente klijenata (Gold, Silver, Bronze, VIP);
  • rođendanski vaučer za besplatni pedikir tretman ili uslugu po želji
  • GIFT/poklon kartice kao savršen poklon za 8.mart
  • ...

Dostava hrane

Vlasnik ste picerije ili restorana i nudite besplatnu dostavu svojim kupcima? Možda posle 10-15 porudžbine počnete da prepoznajete broj sa kojeg kupac zove ali zašto to odmah ne učinite putem My SpotLight aplikacije i loyalty programa koji može da ima sledeće funkcionalnosti:

  • Upoznajte svoje kupce unosom u bazu sledećih podataka: Ime i prezime, do 3 telefona sa kojih mogu poručiti, adresa i deo grada, datum rođenja;
  • Loyalty šema: Porodična pizza = 100 poena; Srednja pizza = 50 poena; Sendvič = 30 poena, itd...u potrošnji 1 poen = 1 dinar;
  • Ili svaka 5-ta porodična pizza gratis, 10. sendvič gratis;
  • S vremena na vreme, pozovite ih ili im pošaljite anketu da dobijete povratnu informaciju o kvalitetu proizvoda ili usluge;
  • Iznenadite ih za rođendan sa poklon pizzom

Prodaja garderobe

Do pojave My SpotLight aplikacije, mogućnost implementacije loyalty programa bila je rezervisana samo za velike lance prodavnica odeće, obuće...ali naša aplikacija je dostupna svima, bilo da je u pitanju butik na 20m2 ili internacionalni lanac. Neke od funkcionalnosti koje možete koristiti:

  • Gold kupci - 20% popusta ukoliko su u prethodnih 365 dana kupili robe za više od 100.000 dinara;
  • Silver kupci - 15% popusta ukoliko su u prethodnih 365 dana kupili robe između 50.000-100.000 dinara;
  • Bronze kupci - 10% popusta ukoliko su u prethodnih 365 dana kupili robe do 50.000 dinara;
  • Implementirajte newsletter kampanje ali muškarcima šaljite ponudu sa muškim stvarima i obrnuto...budite relevantni;
  • Pojavite se pred kupcima sa GIFT karticama koje izgledaju profesionalnije i lepše od istih kartica svetskih lanaca;
  • Kreirajte personalizovane vaučere za segmente kupaca koji nisu bili kod vas nijednom u prethodnih 90 dana.

Baby butik

Postavite se u ulogu roditelja i zamislite kada bi dobijali relevantne personalizovane ponude za opremu i/ili odeću koja odgovara životnoj dobi vašeg mališana, zar bi ikad pomislili da odete u drugu dečiju radnju? Da bi ovo, kao vlasnik, bili u mogućnosti, pomoću My SpotLight aplikacije:

  • kreirajte bazu podataka u kojoj će između ostalog biti i datumi rođenja deteta
  • kreirajte segmente: 0-6 meseci; do 1 godinu dana, 1-2 godine itd...
  • pripremite personalizovane vaučere za svaki segment odvojeno i pošaljite ih potrošačima (email, sms, Viber,...)

Prodavnice robe široke potrošnje

Ako negde loyalty program ima smisla, to je u ovoj industriji, a tu je i naša ekspertiza najjača. Vodite prodavnicu robe široke potrošnje i razmišljate o loyalty programu? My SpotLight je pravo rešenje za vas!

Neograničen je broj mogućih scenarija i bonitetnih pravila, pozovite nas i zajedno ćemo kreirati takav program iz kojeg ćete izvući maksimum iz podataka u cilju optimizacije svih poslovnih procesa i personalizovanih marketinških alata i aktivacija, a što će sve posledično dovesti do ultimativnog cilja = povećanja prodaje i profita.

Segmenti kupaca

Kreirajte dinamičke segmente koristeći transakcione podatke i/ili atribute iz baze podataka. Npr. kreirajte segment koji će se svakog dana automatski ažurirati i koji će biti sačinjen od kupaca muškog pola, starosti do 40 godina koji su u poslednjih 30 dana potrošili više od 5.000 dinara u vašim objektima. 

Kampanje

Putem ovog modula, u mogućnosti ste da kreirate, na bazi registrovanih transakcija, različite tipove marketinških kampanja poput digitalnih kupona i pečata ("Buy X, Get 1 Free"), vezanih kupovina kao uslov za ostvarivanje benefita u vidu dodatnih poena, "challenge" promo aktivacija (za kupovine definisanih artikala u definisanom iznosu u definisanom periodu, dobija se određeni broj dodatnih poena) i još dosta toga...svaku vašu smislenu ideju smo spremni da implementiramo u vidu novog tipa kampanje.

Zadržavanje potrošača

5 puta je skuplje privući novog potrošača, nego zadržati postojećeg. Ključ uspeha svakog biznisa leži u ponovljenim kupovina zadovoljnih kupaca.

Uvećanje zadovoljstva

Zadovoljstvo vaših kupaca je direktno proporcionalno sa iznosom koji su oni spremni da potroše kod vas. Prosečna korpa lojalnog kupca, u zavisnosti od industrije, može biti i do 5 puta veća!

Povećanje profita

Povećanje stope zadržavanja kupaca za 5% prema jednom istraživanju, dovodi do povećanja profita od 25-95%! 

Increase Value

Sed posuere massa ac tellus hendrerit, nec auctor dolor elementum. Nulla sagittis lacus nulla, quis condimentum lectus commodo vel. In ultricies tellus gravida purus ornare convallis.

Increase Revenue

Mauris bibendum, mi et commodo molestie, tortor arcu bibendum lectus, sed lobortis libero urna eget libero. Praesent scelerisque ligula at odio tempor, vel feugiat lorem lacinia. Aliquam at eleifend est. Vestibulum feugiat massa lacus, nec rutrum magna fringilla vel. Donec sit amet lectus sit amet lectus dapibus ullamcorper et eget nulla.

Increase Visits

Mauris bibendum, mi et commodo molestie, tortor arcu bibendum lectus, sed lobortis libero urna eget libero. Praesent scelerisque ligula at odio tempor, vel feugiat lorem lacinia. Aliquam at eleifend est. Vestibulum feugiat massa lacus, nec rutrum magna fringilla vel. Donec sit amet lectus sit amet lectus dapibus ullamcorper et eget nulla.

Pet Shop

treba uneti i uvodni text sa nekim sadrzajem A moze i tako dalje

Car Service

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc quis enim hendrerit, convallis eros eget, malesuada nisl. Fusce ac velit in ipsum suscipit efficitur eu ut metus.

Beauty and Hair Salon

Curabitur auctor vel eros a dictum. Nunc a dolor sapien. Sed a varius ligula. In scelerisque volutpat imperdiet.

Prodavnica za kućne ljubimce

Imate PET shop i želite da povećate prodaju? Evo par ideja koje možete sprovesti putem My SpotLight aplikacije:

  • Neka vlasnici kartica budu kućni ljubimci i pokupite njihove podatke (vrsta, rasa, datum rođenja)
  • Napravite bonitetnu šemu gde će klijenti skupljati "šapice" za svake kupovine u definisanom odnosu 100 dinara = X "šapica"
  • Definisati set poklona sa cenama u "šapicama" (npr. za 10 "šapica" kupac dobija povodac, za 100 "šapica" dobija odelce za kućnog ljubimca, ...)
  • ...

Frizerski salon

Bilo da imate mali, lokalni frizerski salon u kojem sami radite ili lanac salona, My SpotLight može biti rešenje za povećanje prometa, a jedan od mogućih primera je:

  • Omogućite zakazivanje šišanja putem vašeg web-sajta samo za lojalne kupce i na tako zakazano šišanje odobrite specijalni popust;
  • Svako 5-to šišanje besplatno (digitalni pečati);
  • Dogovorite sa nekim taxi-udruženjem specijalni popust za vožnje do i od vašeg salona uz loyalty karticu;
  • Čestitajte rođendane vašim klijentima automatizovanim porukama (da ne zaboravite :))
  • ...

Agencija za registraciju vozila

Specifičnost ove delatnosti jeste što se u večini slučajeva potreba za ovom uslugom javlja jednom godišnje i upravo zbog ove činjenice dešava se da vlasnici vozila jednostavno zaborave da im pristiže obaveza registracije svog vozila. Putem My SpotLight aplikacije možete:

  • Napraviti automatski podsetnik u vidu SMS / email poruke koji će poslati klijentima obaveštenja o tome da im uskoro ističe registracija;
  • Postaviti bonitetnu šemu tako da sa svakom sledećom registracijom kupci dobijaju veći popust na vaše usluge (prve godine 5%, druge 7%, treće 10% itd...) i tu informaciju o popustu koji ih čeka, takođe pošaljite u poruci;
  • Obezbedite im vaučer sa 10% popusta za usluge tehničkog pregleda ili gratis pranje vozila (u partnerskim firmama);
  • ...

Web shop / e-commerce rešenje

Ukoliko imate neki isključivo e-commerce biznis, sve navedene CRM&Loyalty funkcionalnosti My SpotLight aplikacije se u potpunosti mogu iskoristiti.

 

E-mail adresa kao jedinstveni identifikator korisnika i integracija sa vašim web-shopom je sve što je potrebno da lansirate loyalty program sa sledećim funkcionalnostima:

  • Skupljanje poena za svaku kupovinu u odnosu 100 din = 10 poen
  • Online konverzija poena u poklon vaučere
  • Personalizovani jedinstveni vaučeri za prethodno definisane segmente (npr. za odlazeće kupce, tj. one koji nisu ništa kupili u prethodna 3 meseca)
  • ...

Partners

Partner administration

Vaučeri

Kampanje sa vaučerima, kreirate sami i mogu biti poklon ili popust vaučeri u zavisnosti od benefita koji nose. Mogu se ograničiti da važe samo za prethodno definisani segment ili za sve lojalne kupce, može se definisati period važanje, maksimalan broj vaučera po korisniku, mogu biti unique ili opšti, omogućili smo upload kreativnog rešenja vaučera, tako da operateru prilikom identifikacije kupca, odmah "iskoči" da li konkretan potrošač ima pravo na iskorišćenje određenih vaučera i još mnogo toga

Gift kartice

Zamenite papirne vaučere sa modernim poklon karticama u ekskluzivnom pakovanju, uz mogućnost slobodnog ili unapred predefinisanog unosa željenog iznosa sredstava koja se polažu na karticu. Mogućnost vezivanja grupe kartica za konkretnog poslovnog partnera, digitalizujte spiskove zaposlenih i administrativne zabrane.

Jos jedna usluga

trebalo bi sada uneti uvodni tekst

Jos jedan na srpskom

mozemo svasta da napisemo

Service for ENG

there is service in eng language so use this…

Jedna usluga za SRP

imam sadrzaj za srpski jezik

Hello world!

Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start writing!

Modules

Partner administration

Do you ever think about loyalty?

  • Pet Shop
  • Car Service
  • Beauty and Hair Salon

If your business is not on the list, contact us and we will make necessesary modifications.

Car Service

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc quis enim hendrerit, convallis eros eget, malesuada nisl. Fusce ac velit in ipsum suscipit efficitur eu ut metus.

Characteristic

Increase Value

Sed posuere massa ac tellus hendrerit, nec auctor dolor elementum. Nulla sagittis lacus nulla, quis condimentum lectus commodo vel. In ultricies tellus gravida purus ornare convallis.

Increase Revenue

Mauris bibendum, mi et commodo molestie, tortor arcu bibendum lectus, sed lobortis libero urna eget libero. Praesent scelerisque ligula at odio tempor, vel feugiat lorem lacinia. Aliquam at eleifend est. Vestibulum feugiat massa lacus, nec rutrum magna fringilla vel. Donec sit amet lectus sit amet lectus dapibus ullamcorper et eget nulla.

Increase Visits

Mauris bibendum, mi et commodo molestie, tortor arcu bibendum lectus, sed lobortis libero urna eget libero. Praesent scelerisque ligula at odio tempor, vel feugiat lorem lacinia. Aliquam at eleifend est. Vestibulum feugiat massa lacus, nec rutrum magna fringilla vel. Donec sit amet lectus sit amet lectus dapibus ullamcorper et eget nulla.

Šta my spotlight znači za vaše kupce?

  • Osećaj brige o njima
  • Njihova lojalnost je nagrađena
  • Imaju dodatnu korist od kupovine kod vas
  • Redovno informisanje o proizvodima/uslugama koje ih se tiču (na imejl/telefon)
  • Imaju poverenja u vas
  • Široke mogućnosti plaćanja (poklon karticom, virtuelnim vaučerima, bonitetnim poenima)
  • Bolje celokupno kupovno iskustvo

Šta My SpotLight znači za vas?

  • Povećanje profita
  • Jačanje  vašeg  brenda
  • Zadržavanje postojećih kupaca i povećanje njihovih kupovina
  • Maksimalna iskorišćenost podataka o kupcima
  • Efikasne kampanje
  • Ušteda resursa
  • Smanjenje  rizika  u  poslovanju
  • Preporuke zadovoljnih kupaca

Testimonials