Sve i svasta sa kupcima
Ključna reč za uspešan personalizovani marketing je RELEVANTNOST.
Poruka koja se šalje mora biti za primaoca relevantna po pitanju sadržaja, poslata relevantnim kanalom koji je najprikladniji za konkretnog primaoca i mora biti poslata u pravo vreme.
Da bi ovo sve bilo moguće, osnovni preduslov je segmentacija potrošača.
Putem ovog modula, moguće je da kreirate neograničen broj segmenata koji se automatski ažuriraju, gde će uslovi za segmentaciju biti:
Osobe muškog pola koje su mlađe od 30 godina i koje su u prethodnih 30 dana potrošile više od X dinara u našim objektima
Potrošači sa GOLD statusom koji nisu imali nijednu transakciju u prethodnih 60 dana
Potrošači koji imaju psa kao kućnog ljubimca i kupovali su konkretnu hranu za pse za iznos veći od Y dinara
Automatsko ažuriranje znači da možete da postavite period ažuriranja segmenta (dnevno ili prvog u mesecu), što znači da će sistem sam automatski uvek održavati segment aktuelnim.
OK, sada kada ste kreirali segmente, postavlja se pitanje šta sa njima dalje radimo? Pored uspostavljanja komunikacije sa njima u cilju dobijanja kvalitetnog feedback-a, najčešće ih možemo koristiti za kreiranje personalizovanih vaučer kampanja, gde možemo podesiti da pravo na određeni vaučer imaju samo potrošači koji pripadaju konkretnom segmentu..
Npr. 30% popusta na konkretnu hranu za pse samo za potrošače koji čine segment 3