Veb sajt koristi kolačiće u smislu personalzacije sadržaja, korišćenja funkcija društvenih medija i analize saobraćaja.
OK

Logo

CP logo

Segmenti kupaca

Sve i svasta sa kupcima

Ključna reč za uspešan personalizovani marketing je RELEVANTNOST.

Poruka koja se šalje mora biti za primaoca relevantna po pitanju sadržaja, poslata relevantnim kanalom koji je najprikladniji za konkretnog primaoca i mora biti poslata u pravo vreme.

Da bi ovo sve bilo moguće, osnovni preduslov je segmentacija potrošača.

Putem ovog modula, moguće je da kreirate neograničen broj segmenata koji se automatski ažuriraju, gde će uslovi za segmentaciju biti:

Neki od primera mogućih segmenata:

Segment 1)

Osobe muškog pola koje su mlađe od 30 godina i koje su u prethodnih 30 dana potrošile više od X dinara u našim objektima

Segment 2)

Potrošači sa GOLD statusom koji nisu imali nijednu transakciju u prethodnih 60 dana

Segment 3)

Potrošači koji imaju psa kao kućnog ljubimca i kupovali su konkretnu hranu za pse za iznos veći od Y dinara

Itd…

Automatsko ažuriranje znači da možete da postavite period ažuriranja segmenta (dnevno ili prvog u mesecu), što znači da će sistem sam automatski uvek održavati segment aktuelnim.

OK, sada kada ste kreirali segmente, postavlja se pitanje šta sa njima dalje radimo? Pored uspostavljanja komunikacije sa njima u cilju dobijanja kvalitetnog feedback-a, najčešće ih možemo koristiti za kreiranje personalizovanih vaučer kampanja, gde možemo podesiti da pravo na određeni vaučer imaju samo potrošači koji pripadaju konkretnom segmentu..

Npr. 30% popusta na konkretnu hranu za pse samo za potrošače koji čine segment 3