Osnovna razlika između vaučera i kampanja jeste da vaučeri kreirate i generišete sami, dok se kod kampanja benefiti automatski generiši ukoliko korisnik zadovolji određene postavljene uslove (transkacione i/ili netransakcione)
Napravili smo 2 tipa vaučera:
Ovaj tip vaučera nosi benefit za njegovog imaoca je povezan sa konkretnim kupovinama i može da se odnosi na:
Neki od mogućih primera popust vaučera su:
Kod generisanja vaučera, obavezno definišete i korisnike, odnosno ko ima prava na vaučere (kompletna populacija lojalnih kupaca ili samo kupci koji pripadaju određenom segmentu), kao i da li je vaučer jednokratan ili se može koristiti više puta.
Iskorišćenje ovih vaučera je integrisano u našu virtuelnu kasu.
Kada generišete poklon vaučere, benefit koji oni nose, nije povezan sa vašim asortimanom. Ovi pokloni mogu biti najraznovrsniji, od korporativnih poklona, raznih „gadgeta“-a do popusta na usluge u nekim drugim pravnim subjektima.
Možete podesiti i cenu ovakvih vaučera u bonitetnih poenima, te ovi vaučeri mogu predstavljati i modalitet trošenja bonitetnih poena (poklon X=50 poena; poklon Y=100 poena; …)